دستگاه‌های متولی وظایف خود در موضوع عفاف و حجاب را بدرستی انجام دهند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاداری قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون بایستی به وظایف خود در زمینه عفاف و حجاب جدی‌تر عمل کنند.

عباس کاظمی فرماندار قزوین در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان اظهارداشت: برخورد با هنجار شکنی و تخلف از قانون عفاف و حجاب باید از عاملین اصلی ترویج اباهه گری شروع شود.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادارات، سازمان ها، شرکت‌های تجاری، اصناف و مراکز خدمات عمومی باید بر اساس خواست اکثریت مردم نسبت به انجام تکالیف قانونی خود در خصوص رعایت قانون عفاف و حجاب اقدام کنند و اگر در این زمینه کم کاری صورت گیرد به عنوان ترک فعل مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کاظمی افزود: در موضوع عفاف و حجاب موضوع تولید پوشاک مناسب که با موازین اسلامی و فرهنگی ایرانی قرابت داشته باشد به طور جدی باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه لازم است در یک حرکت تعاملی مجموعه سازمان صمت، اتاق اصناف، تولید کنندگان بخش خصوصی و مجموعه‌های مردمی نسبت به نظارت بر بازار پوشاک و عرضه البسه مناسب اقدام کنند.

وی با تقدیر از حمایت دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت نسبت به آمران به معروف خاطر نشان کرد: لازم است به دنبال ساز و کار مناسب برای نقش آفرینی مردم در همه موضوعات فرهنگی و اجتماعی باشیم تا بتوانیم با حضور و مدیریت مردم مسائل موجود را حل کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار