بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در کدام محورها قرار دارند؟

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۶ نقطه پرحادثه در استان سمنان وجود دارد، گفت: بیشترین نقاط پرحادثه استان سمنان در محورهای سمنان- سرخه- گرمسار- آرادان و محور سمنان- مهدی‌شهر قرار دارند.

منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  اظهار کرد: مرحله تشخیص و تحلیل نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی استان سمنان آغاز شده و تهیه راهکارهای اجرایی رفع نقاط پرحادثه هر سه سال یک بار در کشور مورد بررسی، بازبینی و پالایش قرار می‌گیرد و اطلاعات تصادف در بازده زمانی سه ساله از مراجع قانونی جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: بعد از جمع‌آوری اطلاعات و تصویب آن در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، داده‌های موجود پایش و پالایش شده و نقاط پرحادثه مجدداً در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مشخص می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه به نقاطی گفته می‌شود که با توجه به وضع جاده متغیر هستند و در نقطه مشخصی ثابت نیستند، گفت: به دلیل تغییراتی که در جاده‌ها صورت می‌گیرد، هر سه سال یک بار این نقاط در کل کشور بازبینی می‌شود و در سال ۱۴۰۱ نیز نقاط پرحادثه در استان سمنان مشخص شد.

منصورکیایی اظهار کرد: اثر ایمنی خودروها در کاهش تلفات و جان‌باختگان بر کسی پوشیده نیست و بارها پلیس راهور بر این مهم تأکید داشته و با مستندات کامل اعلام شده که تا چه حد ایمنی خودرو در میزان کشته شدن مردم در تصادفات مؤثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.