انهدام ۱۴ باند سازمان یافته مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال ۱۴ باند سازمان یافته مواد مخدر در این استان متلاشی شده و ۲ هزار و ۲۲۴ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.

 
سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: از ابتدای امسال اقدامات هم در حوزه مبارزه با موادمخدر و هم در سایر حوزه‌های مربوط به برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و کشفیات و دستگیری‌ها افزایش چشمگیری داشته است به طوریکه از ابتدای امسال ۱۴ باند سازمان یافته مواد مخدر متلاشی شده و ۲ هزار و ۲۲۴ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۴۲۲ نفر معتاد متجاهر در سطح سیستان و بلوچستان طی مدت فوق جمع آوری شده است، گفت: در مجموع بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه اقدامات فنی و تخصصی و اطلاعاتی نیز بسیاری از کشفیات مواد مخدر در جاساز‌هایی در وسایل نقلیه عمومی و سواری کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر برخلاف انجام ۲۵۰۰ عملیات در کل استان و حتی کشور، تلفات انسانی نداشتیم، تعداد ۱۸۰ دستگاه خودرویی که مرتبط با کشفیات مواد مخدر، جاساز یا حامل بوده توقیف شده و ۵۶ قبضه سلاح جنگی سبک و نیمه سنگین در این حوزه کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت ۴ نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر طی درگیری با پلیس خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۸ تير ۱۴۰۲
خداااقوت
آخرین اخبار