مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:

۱۲ پروژه عمرانی برای ساماندهی پایانه برکت مهران در حال اجرا است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به تمهیدات راهداری برای اربعین سال جاری، گفت: ۱۲ پروژه عمرانی برای ساماندهی پایانه برکت مهران در حال اجراست.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: پایانه برکت مهران یکی از مهمترین بخش‌های اربعین در استان ایلام شناخته می‌شود، چراکه تمامی تردد اتوبوس‌ها برای جابجایی زوار در این پایانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پارک ۶ هزار دستگاه اتوبوس در پایانه برکت، افزود: ۱۲ پروژه عمرانی برای ساماندهی پایانه برکت مهران در حال اجراست که بیش از ۵۴ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود.

وی مطرح کرد: آسفالت محوطه، نصب مه پاش و جت فن، ایجاد سکوی مسافر و خوابگاه برای رانندگان، ایجاد دفتر برای شرکت‌های حمل و نقل، ایجاد سایبان، نصب آب سردکن و... از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی در پایانه برکت هستد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در پایانه برکت به سرعت در حال اجرایی شدن هستند و تا قبل از اربعین تکمیل می‌شوند.

وی گفت: تمامی تمهیدات لازم از سوی راهداری برای تسهیل در تردد زائران اربعین به خصوص در پایانه برکت با توجه گرمای هوا اندیشیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.