مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از ۶۷۳ میلیون لیتر فرآورده نفتی در سطح منطقه زاهدان توزیع شد.

 روابط عمومی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی  گفت: فرآورده‌های نفتی توزیع شده شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفت کوره می‌باشدکه از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به منطقه حمل و در سطح منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه زاهدان همچنین از افزایش ۱۰ درصدی فرآورده‌های توزیع شده در مقایسه با سه ماهه اول ۱۴۰۱ خبر د‌اد و خاطر نشان کرد، بالاترین درصد توزیع این فرآورده‌ها، مربوط به توزیع نفت سفید با ۹۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

 مردانی گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از ۷۳ میلیون لیتر نفت سفید بین خانوار‌های مصرف‌کننده توزیع شده که این مقدار نفت سفید و همچنین سهمیه جدید اعلام شده از سوی منطقه به مقدار ۳۰۰ لیتر جهت هر خانوار، به منظور ذخیره سازی زمستانی و استفاده در فصول سرد سال توزیع شده است.

 وی با اشاره به توسعه گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی و اتصال برخی از این واحد‌ها از جمله کارخانه سیمان سیستان به شبکه سراسری گاز، از کاهش ۳۲ درصدی تحویل نفتکوره به این واحد‌ها در سه ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

  
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
صف های طویل بنزین و گازوییل و نان مردم زاهدان خسته کرده یک گزارش تصویری باشگاه خبرنگاران جوان تهیه می کند
آخرین اخبار