نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد‌.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فرد، سرپرست سازمان لیگ و منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال امروز کنفرانس تدوین و شفاف‌سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و تشریح قوانین نقل و انتقالاتی حضور پیدا کردند.

یکی از موضوعاتی که در این کنفرانس مورد بحث قرار گرفت، مسئله پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها بود که یکی از مشکلات جدی فوتبال ایران در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و تاکنون هم راه حلی برای آن پیدا نشده است.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، درباره اینکه مدام گفته می‌شود باشگاه‌ها زیان‌ده هستند، گفت: ما باید بیینم دنیا و کشور‌های هم‌جوار ما چه کار کرده‌اند. بخش عمده‌ای از درآمد باشگاه‌ها از محل پخش تلویزیونی است و یکی از مطالبات باشگاه‌ها همین است. مکاتبه‌ای را آقای تاج با مجلس داشت که در برنامه هفتم این را لحاظ کنند.

او تاکید کرد: نکته‌ای که خیلی حائز اهمیت است و امیدوارم نمایندگان مجلس بشوند و پیگیر باشند این است که در آینده بسیار نزدیک در فصل آتی، باشگاه‌های آسیا باید مدارکی در زمینه قرارداد با تلویزیون ارائه بدهند تا از این طریق درآمد داشته باشند و ما هم این موضوع را به مقامات بالادستی گوشزد کردیم. یکی از مواردی که فوتبال ما را به صورت جدی تحت تاثیر قرار می‌دهد، همین موضوع حق پخش است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و جامعه فوتبال باید این مطالبه را از مجلس داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار