مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اروپایی‌ها ثابت کرده‌اند آزادی را پای منافع خود تعریف کرده و هیچ اعتقادی به اصل آزادی انسان ندارند.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در روز‌های اخیر شاهد بودیم که یک دولت اروپایی به اسم آزادی، مجوز اهانت به قرآن کریم را به چند تن از شهروندان خود داد و بار دیگر این رفتار ضدانسانی مدعیان آزادی، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد. 

او افزود: این رفتار شنیع، چیزی جز اهانت به واژه آزادی نیست و اروپایی‌ها ثابت کرده اند آزادی را پای منافع خود تعریف می‌کنند و هیچ اعتقادی به اصل آزادی انسان ندارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: چگونه می‌شود به مقدس‌ترین باور جمعیت میلیاردی مسلمان جهان توهین کرد و دم از آزادی زد، در حالی که همین اروپایی‌ها در بسیاری دیگر از مسائل اجازه آزاد بودن و آزاد اندیشیدن را نمی‌دهند؟

او اظهار داشت: قرآن کریم معجزه جاودانه پیامبر اسلام است و قطعا این رفتار‌های ضدانسانی کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد نمی‌کند، اما نباید شاهد سکوت مسلمانان و دولت‌های اسلامی در قبال آن باشیم. بلکه وظیفه ما است که در دفاع از این کتاب نورانی و کلام خداوند متعال واکنش نشان دهیم.

عابدی تصریح کرد: جامعه قرآنی یزد این عمل برخاسته از جاهلیت را محکوم می‌کند و امیدواریم مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران هم مانند سایر کشور‌ها در این خصوص واکنش متناسبی اتخاذ کند تا هزینه اهانت به مقدسات مسلمانان بالا رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.