وینگر فصل گذشته سپاهان در تمرینات پیش‌فصل این تیم با لباس شخصی حضور پیدا کرده است.

تمرینات پیش‌فصل تیم فوتبال سپاهان در حالی از روز چهارشنبه در باغ فردوس اصفهان آغاز شده که تقریبا تمام بازیکنان در تمرین حاضر شدند و امروز هم سید پیام نیازمند پس از استراحت بیشتر نسبت به سایر نفرات به جمع شاگردان ژوزه مورایس آمد، ولی همچنان خبری از رامین رضاییان و محمد علی‌نژاد در جریان تمرین نبود.

رامین رضاییان با دریافت اجازه از کادر فنی سپاهان در تمرین روز‌های گذشته حاضر نبوده، اما محمد علی‌نژاد، دیگر ستاره طلایی پوشان، با لباس شخصی در باغ فردوس دیده شده که مشخص نیست عدم تمرین او چه علتی دارد.

محمد علی‌نژاد که پس از نمایش درخشان در آلومینیوم اراک با قراردادی به مدت سه سال به عضویت سپاهان درآمد، در نخستین بازی برای طلایی پوشان در فصل گذشته لیگ برتر مقابل استقلال فوق‌العاده ظاهر شد و پاس نخستین گل فصل تیمش را در ورزشگاه آزادی داد و در ادامه نیز تبدیل به مهره کلیدی برای این تیم شد.

علی‌نژاد که طی فصل گذشته لیگ برتر دو گل حساس برای سپاهان به ثمر رسانده، چهار پاس گل داده و دو پنالتی گرفته، تا زمان حضورش در ترکیب سپاهان صدرنشینی را همراه با این تیم تجربه کرده بود، ولی مصدومیت سه هفته‌ای او در اواسط فصل کاری کرد تا تیمش هم از نبود او ضربه بخورد و در ادامه نیز با حضور بازیکنان خارجی در ترکیب این تیم نتواند شرایط خوبی در کنار زمین پیدا کند.

با این وجود و درحالی‌که دو فصل دیگر از قرارداد علی‌نژاد با سپاهان باقی مانده، گفته می‌شود احتمال دارد این بازیکن از جمع طلایی پوشان جدا شود که هنوز به تایید این باشگاه نرسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار