الهامی: شخصیت مربی با قول کسب سهمیه آسیایی پایین می آید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به نظرم قول دادن در مورد اینکه تیم سهمیه آسیایی بگیرد باعث پایین آمدن شخصیت مربی می‌شود.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در حاشیه تمرینات این تیم اظهار کرد: قبل از هرچیز باید از ربیعی و کادرش تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم ما هم بتوانیم روند خوبشان را ادامه دهیم. امیدوارم سال خوب و موفقی داشته باشیم. روز‌های سختی در انتظارمان است، اما  با همدلی می‌توانیم یک کار شیرین و به یاد ماندنی انجام دهیم. این تیم برای شهر رفسنجان است و حمایت شما و مردم باعث موفقیت تیم است و امیدوارم نماینده خوبی برای شما باشم. دست دوستی را به سویتان دراز می‌کنم و اگر انتقادی هست با کمال میل می‌پذیرم، اما این انتقاد به تخریب منجر  نشود؛ چون بحث من نیست و مهم فوتبال رفسنجان است. امیدوارم بتوانیم یقه تیم‌هایی را بگیریم که تا امروز برایمان سخت بوده، چرا که مس به جایگاهی رسیده که فوتبال باید به این تیم احترام بگذارد.

او افزود: در نقل‌وانتقالات به دنبال گرفتن بازیکن در پست‌های موردنیازمان هستیم. تمام فلسفه و وجودم این است که از تیم‌های پایه هم چند نفری اضافه شوند. امروز ۲ نفر هستند و بیشتر هم خواهد شد. ۲ نفر از بچه‌های رفسنجان به این کادر اضافه می‌شوند تا یک کادر کاملی را داشته باشیم.

الهامی گفت: قول دادن در مورد اینکه تیم سهمیه آسیایی بگیرد باعث پایین آمدن شخصیت مربی می‌شود، چون فوتبال قابل پیش بینی نیست. اما فوتبالی بازی می‌کنیم که تیم‌مان از روز قبلش بهتر باشد و اتفاقات خوبی را با هم رقم بزنیم. مس رفسنجان جایگاهی پیدا کرده که خیلی‌ها آرزویشان است در آن مربیگری کنند یا به عنوان بازیکن حضور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار