آشتیانی: باشگاه تراکتور مبلغ بازیکنان را افزایش می دهد/ نصیرزاده قانونی به نفع تیم خودش می نویسد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: باشگاه تراکتور گرانترین بازیکنان را می‌گیرد و مبلغ بازیکنان را این باشگاه افزایش می‌دهد.

اردلان آشتیانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان اظهار کرد: تیم پرسپولیس فصل گذشته قهرمان شده است و باید ببینند که در کدام پست‌ها مشکل داشتند و یا با مشکلات مواجه می‌شوند که بازیکن بگیرند. بهترین کاری که تاکنون کردند جذب شهاب زاهدی است. به نظرم نیاز ندارند تا آن قدر بازیکن بگیرند.

پرسپولیس نیاز به یک مهاجم و یک هافبک دفاعی دارد 

آشتیانی درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در چه پست‌هایی تقویت شود، گفت: من فکر می‌کنم اگر سرخپوشان بتوانند در پست هافبک دفاعی یک بازیکن خوب بگیرند خیلی خوب می‌شود. اکثر پست‌ها بازیکنان خوبی دارند و یک مهاجم دیگر و یک هافبک دفاعی نیاز دارند.

او درباره جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس گفت: به هر حال گل محمدی از اسماعیلی فر به صورت فیکس استفاده می‌کند و هنانوف هم نگه داشته است و در پست وینگر هم سعید صادقی هست به خاطر همین دیگر به این بازیکن نیازی ندارد. سیامک هم برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید، اما متاسفانه فوتبال همین است.

بازیکنان پرسپولیس برای تمرین نکردن سیاست جمعی گرفتند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان هنوز تمرینات خود را شروع نکردند، بیان کرد: به هر حال سرخپوشان هم تمرینات خود را شروع می‌کنند. حتما بازیکنان یک سیاست جمعی گرفتند و گفتند تا پولشان را نگیرند تمرین نکنند. آن‌ها باتجربه هستند و می‌دانند اگر تمرینات را شروع کنند باشگاه پولشان را نمی‌دهد.

تیم تراکتور با حضور نصیرزاده از داوری سود کرده است 

آشتیانی درباره اینکه بازار نقل و انتقالات را چطور می‌بینید و رقم بازیکنان خیلی بالا رفته است، گفت: به هر حال نصیرزاده قانون سقف قرارداد‌ها هم گذاشت و و خودشان هم  دارند گرانترین بازیکنان را می‌گیرند و مبلغ بازیکنان را باشگاه تراکتور دارد افزایش می‌دهد. نصیرزاده برای فدراسیون فوتبال قانون تعیین می‌کند، اما فکر می‌کنم قانونی که می‌نویسد به نفع تیم خودش است. از زمانی هم که او مدیرعامل باشگاه تراکتور شده است، این تیم در بحث داوری هم خدا را شکر سود کرده است. در فصل گذشته دیدیم که پنالتی‌هایی برای این تیم گرفتند و به طور کلی زنوزی فهمیده است که در فوتبال ایران چکار کند. مد شده است یک داور را به عنوان مدیر می‌گذارند و او کار را برای آن‌ها در می‌آورد. ماشا الله نصیرزاده چندین سال است که در این فوتبال حضور دارد و زحمت نکشیده است، اما خیلی خوب از این فوتبال استفاده می‌کند.

سقف بودجه باعث شد تا قیمت‌ها ۱۰برابر شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تعیین سقف بودجه را چطور می‌بیند، گفت: به هر حال یک دفعه این قانون را گذاشتند و نتیجه نگرفتند و این دفعه دومشان است. سقف بودجه باعث شد که قیمت‌ها ۱۰ برابر شود و الان هم قیمت‌ها زیر ۳۰ میلیارد تومان نیست. پیشنهادم به فدراسیون فوتبال این است که به دنبال قانون گذاشتن نباشد بلکه به دنبال فیرپلی مالی باشد و مامور بگذارند که باشگاه‌ها هزینه هایشان را صرف آکادمی‌ها کنند و با این سقف قرارداد‌ها چیزی درست نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۲
اولا اتهام زنی علیه تراکتور باید ثابت کنه. ثانیا خدا رو شکر خرج از جیب خودش میکنه زنوزی نه از بیت المال و از جیب همه مردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
بابا یک پست به این بدین تو تیم لنگ به خدا هر 15رورز یک مصاحبه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
راجع به مباغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس نظری نداری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
فقط مبلغ قرارداد بازیکنان نیمکت نشین سرخابی رو اگه میتونی منتشر کن اون موقع بیا راجع به تیم های دیگه حرف بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
این رسما اتهام زنی و توهین به تراکتوره و باید حرفاشو ثابت کنه یا معذرت خواهی کنه
آخرین اخبار