نشست فعالان رسانه‌ای خراسان شمالی با حضور جان جیمز یوبل محقق آمریکایی و فعال سیاسی ضد صهیونیستی در سالن جلسات شهید کریمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در گفت و گویی با پیرامون واقعیت‌های اطلاع رسانی و خبرنگاری آزاد در سرزمین آرزو‌ها و موشک باران عین الاسد ضربه مغزی بود؟! با حضور مهمان ویژه جان جمیز یوبل محقق آمریکایی و فعال ضد صهیونیسم و غلامرضا منتظمی کارشناس ارشد مسایل صهیونیسم در اروپا و آمریکا و جمعی از فعالین رسانه خراسان شمالی در سالن جلسات اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و حوزه هنری استان برگزار شد.
 

جان جیمز یوبل محقق آمریکایی و فعال سیاسی که پنج سال است به ایران مهاجرت کرده است گفت: هدف من از مهاجرت به ایران این بود، فعالیت‌های که توسط بنده در آمریکا صورت گرفته را در اینجا به کار گیرم تا به جریان مقاومت کشور ایران کمک کنم.

او گفت : اتفاقاتی که در کشور آمریکا رخ می‌دهد و مردم ایران نسبت به آن ناآگاه هستند به آنان انتقال داده، زیرا آن‌ها نمی‌گذارند این اتفاقات منعکس شود.
او در خصوص نفوذ یهودی‌ها در ساختار‌های مختلف آمریکا نیز بیان داشت: یهودی‌ها و صهیونیست‌ها در آمریکا به نوعی با اسرائیل در ارتباط هستند و مدیریت بخش‌های آمریکا در دست صهیونیست هاست که موسیقی، اقتصاد و بسیاری از سرگرمی‌ها را به طریقی کنترل می‌کنند.

جان جیمز یوبل در ادامه با اشاره به برده داری توسط یهودیان نیزگفت: یهودیان در تجارت برده داری نقش دارند و در حال حاضر گروه‌های مقاومتی شکل گرفته که علیه یهود فعالیت می‌کنند.

غلامرضا منتظمی کارشناس ارشد مسایل صهیونیسم در اروپا و آمریکا افزود: کشور ایران به علت درگیری‌های تاریخی که با آن روبروست در واقع در حالت جنگ نرم قرار دارد و اگر در جنگ منطقه‌ای پیروز شد و اثر آن را در زندگی مردم ندیدیم به همین دلیل بود.

او  گفت:درست است که هزینه زیادی می‌دهیم، اما مقابله ما با اسرائیل و جلوگیری از نابودی ارزش‌های اخلاقی بشر وظیفه همه ماست.

به گفته او  نادر طالب زاده (متخصص و جراح مغز در حوزه جنگ نرم) در سطح جنگ نرم همان نقش حاج قاسم در حوزه جنگ سخت را بر عهده داشت؛ حاج نادر در حوزه جنگ نرم، طرح‌های راهبردی زیادی داشت که مورد توجه قرار نگرفت و این طرح‌ها به عنوان میراث حاج نادر در اندیشکده افق نو در دسترس قرار دارد.

نشست فعالین رسانه‌ای خراسان شمالی صبح امروز در سالن جلسات شهید مصطفی کریمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.