افزایش ۸ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از افزایش ۸ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد ثبت شده بود افزایش ۸ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۵۴ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۱۷۶ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۶۲ هزار تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۳ ماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل محور‌های اردبیل- آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل –مغان را دارای پرترددترین محور‌ها برشمرد و اظهار کرد: در ۳ ماهه گذشته ۳ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۶۸۵ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۳ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۸۵ تردد در محور اردبیل-نیر و ۲ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۷۱۹ تردد نیز در محور اردبیل-مغان به ثبت رسیده است.

نسیمی از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و گفت: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

او از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.