پلیس برای شناسایی مرد موتور سوار که دختری را در اتوبان صیاد شیرازی مورد آزار و اذیت قرار داده بود، از مردم درخواست کمک کرد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اسفند ماه سال۱۴۰۱، رسیدگی به پرونده آزار و اذیت یک زن جوان در بزرگراه شهید صیاد شیرازی تهران در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. متهم در اتوبان صیاد شیرازی با تهدید، یک زن جوان را بوسیله موتورسیکلت خود ربوده و شاکی پرونده را در انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال، هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بررسی محل وقوع جرم و تصاویر دوربین‌های مداربسته موجود در محل توانستند تصویر این مرد شیطان صفت را بدست آورند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اضافه کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد از سوی متهم هدف آزار و اذیت قرار گرفتند برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند. با دستور مرجع قضایی، عکس بدون پوشش متهم جهت شناسایی منتشر شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت شناسایی و اطلاع از مخفیگاه این مرد شیطان صفت، موضوع را بلافاصله به شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۶ اداره شانزدهم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۲ تير ۱۴۰۲
دختره که پشت موتور نشسته و هیچ اسلحه و چاقویی به طرفش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۲
الان متاسفانه مد شده که زنان و دختران برای رسیدن به مقصد از مسافرکش های موتورسوار استفاده می نمایند این بی بندو باری باعث بوجود آمدن چنین اتفاقاتی می شوند. اونموقع که نیروی انتظامی به رعایت شئون اخلاقی و اسلامی توسط بانوان تاکید و برخورد می کنند، همین بانوانی که سرمنشاء چنین اتفاقاتی هستند مقابل نیروی انتظامی با بی حرمتی می ایستند ولی همینکه هستی شان که همان عفت و آبرویشان هست مورد دست درازی قرار می گیرند بلافاصله به نیروی انتظامی پناه می آورند. اگر اینها به توصیه های اخلاقی دینی و نظارت نیروی انتظامی توجه می کردند که چنین بلایی سرشان نمی آمد و هر روز شاهد اتفاقات ناگوار برای بانوان کشورمان نبودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
آخه چطور میشه یه زن رو بزور سوار یه موتور کرد و برد؟ آخه یه جیغی، دادی، بیدادی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
مقصر و محرک اصلی این وضع بی حجابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
مقصر و محرک مفاسد اقتصادی چه کسانی هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
کیفیت دوربیناتون رو ببرین بالاتر اینکه چیزی معلوم نیست
آخرین اخبار