معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: همزمان با عید سعید غدیر کاروان شادی غدیر تا ظهور از بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به برنامه‌های ماه ذی الحجه به ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی مسجد مقدس جمکران درعید سعید غدیرخم گفت: ماه ذی الحجه ماه ولایت است و مسجد مقدس جمکران نیز در این ماه با شعار «شهر الولایه قربان، غدیر و مباهله» به مناسبت ایام امامت و ولایت حضرت علی (ع) اجرای برنامه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

او حرکت کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور را یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها در روز عید غدیر دانست و افزود: این حرکت از سال ۹۵ با همت مجموعه‌های مختلف استان قم و تأییدات مراجع عظام تقلید آغاز شده است و امیدواریم که امسال نیز شاهد حرکت پرشور مردم باشیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: حرکت این کاروان همزمان با عید سعید غدیر خم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

او شعار امسال این کاروان را «ایمان به غدیر و امید به ظهور» بیان کرد و افزود: در پایان حرکت کاروان، نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله میرباقری در مسجد مقدس جمکران اقامه شده و مراسم تجدید عهد و پیمان با حضرت ولیعصر (عج) برگزار خواهد شد.

حسین آبادی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی اجرایی این حرکت با حضور نهاد‌های استان در مسجد مقدس جمکران گفت: در این خصوص کارگروه بانوان با مسؤولیت مراکز فعال در حوزه بانوان، کارگروه کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، کارگروه مواکب با مسولیت ستاد مردمی اجتماعات مهدوی، کارگروه بین الملل با مسؤولیت مجموعه محترم المصطفی، کارگروه رسانه با مسئولیت صداوسیمای قم و کارگروه پشتیبانی و فضاسازی با محوریت شهرداری قم اعم از روابط عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم تشکیل شده است.

او تصریح کرد: کارگروه محتوایی نیز با محوریت موسسه حداث الحسین (ع) و حضور شورای هیئت مذهبی تشکیل شده و برنامه ریزی برای تامین محتوا‌های مورد نیاز حرکت کاروان در طول مسیر را در دستور کار قرار خواهد داد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در طول مسیر مواکب مردمی فعال به مردم خدمات ارائه می‌دهند ابراز امیدواری کرد؛ در روز عید سعید غدیر شاهد حضور پرشور مردم در این کاروان شادی برای گرامیداشت سالروز آغاز ولایت امام علی (ع) و تجدید عهد برای امام عصر (عج) خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۲ تير ۱۴۰۲
اخ جووون عاشقتم امام زمان
آخرین اخبار