مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان به صحبت یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد واکنش نشان داد.

 مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد که قرار بود از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پس از لغو این مجمع انتخاباتی، هاشم اسکندری، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون گفت: به من گفتند که تایید صلاحیت نشدم. من هم مجمع را ترک کردم و اعضا دنبال من آمدند و مجمع را ترک کردند.

آرش فرهادیان مدیرکل فدراسیون امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان در این باره به خبرنگار تسنیم: روز گذشته (شنبه ۱۰ تیر ماه) و در نامه‌ای رسمی به دبیر مجمع، اعلام کردیم که چه کسانی تایید صلاحیت شده و چه کسانی تایید صلاحیت نشده‌اند. در این نامه اشاره شده که اسکندری تایید صلاحیت نشده است.

مدیرکل فدراسیون امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان درباره زمان جدید برگزاری انتخابات گفت: براساس اساسنامه، مجمع باید بعد از ۱۵ روز کاری و با حضور دو سوم اعضای مجمع دوباره تشکیل شود.

فرهادیان در پاسخ به این پرسش که آیا اسکندری در مجمع بعدی به عنوان کاندیدای ریاست حضور نخواهد داشت؟ گفت: در بحث صلاحیت‌ها، نظر نهادهای نظارتی مدنظر قرار می‌گیرد و اگر آنها نظر بدهند که او می‌تواند در مجمع شرکت کند، مشکلی نخواهد داشت.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار