تکمیل ۳۲ متری شهر بجنورد، با بازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش، وارد فاز جدید شد.

شهردار بجنورد با بیان اینکه تکمیل ۳۲ متری شهر بجنورد، با بازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش، وارد فاز جدید شد،گفت: این اقدام در راستای بازگشایی‌هایبازگشایی بخش‌هایی از خیابان نیایش در بجنورد خطی که از سال گذشته آغاز شد، انجام می‌شود و تلاش داریم سبب توسعه شهر و تسهیل در رفت و آمد‌ها شویم.

جواد حمیدی افزود: فرآیند بازگشایی در این محور از اواخر سال گذشته، آغاز و طی آن ۲۳ ملک مسکونی تملک شد تا مسیر تکمیل کمربند ۳۲ متری شهر، هموار شود.

وی گفت: در این راستا، مسیری به طول ۱.۳ کیلومتر و با مساحت حدود ۷۵ هزار متر مربع، تملک و بازگشایی شد تا ادامه بلوار ۳۲ متری شهیدان امامی فرد به خیابان و میدان امام رضا (ع) مرکز استان متصل شود

حمیدی افزود: تاکنون اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان برای تملک، زیرسازی و... در این مسیر هزینه شده است که سهم بخش تملک، ۵۰ میلیارد تومان بوده و شامل اعتبار نقدی و تسهیلات تراکم، زمین و... می‌شود.

وی گفت: بازگشایی فاز‌های غربی، میانی و شرقی این محور اکثرا انجام شده و بخش‌های باقی مانده آن که شامل لکه‌هایی برای تملک است نیز در دست انجام است.

شهردار بجنورد افزود: عرض این کمربندی ۵۰ متر خواهد بود که ۳۲ متر از آن مربوط به تردد خودرو‌ها و مابقی نیز به فضای سبز و... اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: با بازگشایی و انجام عملیات تکمیل کمربندی شهر در این محور، از بار ترافیکی خیابان شهدا کاسته خواهد شد که تسهیل در عبور و مرور شهروندان را به دنبال دارد.

حمیدی افزود: تلاش می‌شود این محور تا ابتدای سال آینده زیر بار ترافیک برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.