وضعیت بهداشت کشتار دام‌ها در خیابان بازار روز واقع در شهرک دولت آباد شهرستان کرمانشاه شهروند خبرنگار ما را گلایه‌مند کرد.

خیابان بازار روز واقع در شهرک دولت آباد شهرستان کرمانشاه محل کشتار دام‌ها می‌باشد، اما به دلیل عدم رعایت اصول بهداشت شهروند خبرنگار ما گلایه‌مند است و با ارسال فیلم و پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

ماهم موضوع را از دامپزشکی کرمانشاه جویا شدیم.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: ساماندهی کشتارهای غیر مجاز دام در مناطقی از کرمانشاه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط می‌باشد.

یارویسی گفت: منطقه دولت آباد از سال‌ها قبل یکی از مناطقی بود که شاهد کشتار غیر مجاز آن  هستیم که در سال ۱۴۰۰ طی عملیاتی با همکاری ادارات ذیربط برخورد قانونی با این کار انجام و تمام ادوات آن جمع‌آوری شد.

وی گفت: قرار بود که بلوار اختصاص یافته به این کار تبدیل به فضای سبز شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و اوضاع از حالت ابتدایی خارج و وضع بدتری به خود گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع طرح جمع آوری کشتار غیر مجاز  دام برای اجرا نیازمند مطرح شدن در شورای تامین استان  دارد که جوانب آن باید  مورد بررسی قرار گیرد اگر شورای تامین  بپذیردکار  پیگیری و قابل انجام است.

وی ادامه داد: این کار نیازمند عملیاتی  ویژه و امنیتی است که ابتدا حکم قضایی آن گرفته شود سپس فراخوان واخطار  برای جمع آوری این منطقه به عوامل داده شود .

یارویسی گفت: کانون دوم این کشتارها در منطقه جعفرآباد زیر سیم ارتش و کانون سوم بالاتر از میدان سنجابی در حال شکل‌گیری است که قطعاً باید این موضوع مورد بررسی جدی قرار گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.