مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی استان به ۴ تصادف با ۲۵ مصدوم استان خبرداد.

قاسم غریب آبادی گفت: عصر یکشنبه ۱۱ تیر، ۴ تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوست و امدادگران پایگاه‌های قرق، ساحلی (شهید داوود عاشوری)، آق قلا و سه راهی گالیکش با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان (EOC) برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در حادثه اول براثر تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده در چهار راه رحمت آبادِ فاضل آباد ۴ نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه قرق به عنوان نزدیکترین پایگاه به این ماموریت اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان را به بیمارستان بقیه اله اعظم علی آباد کتول انتقال دادند.

او گفت: در حادثه دوم یک دستگاه سمند و یک دستگاه تیبا با هم تصادف کردند و بر اثر آن ۷ نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه ساحلی (شهید داوود عاشوری) ترکمن با اعزام به این عملیات یک مصدوم را به بیمارستان امام خمینی ترکمن انتقال دادند.

غریب آبادی ادامه داد: در تصادف سوم ۵ نفر به دنبال تصادف خودروی سمند با پژو پارس در جاده آق قلا به گنبدکاووس نرسیده به روستای عطا آباد مصدوم شدند و امدادگران پس از اقدامات اولیه یکی از مصدومان را به بیمارستان آل جلیل آق قلا انتقال دادند.

او گفت: در تصادف چهارم در اثر تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر در جاده کلاله به گنبد کاووس حوالی روستای صمدانی ۹ نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه سه راهی گالیکش پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم کلاله انتقال دادند. سایر مصدومان توسط عوامل اورژانس انتقال داده شد.

برچسب ها: هلال احمر ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.