معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافری بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به آغاز سفر‌های تابستانی و آمادگی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافری بصورت شبانه روزی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای بازدید و نظارت میدانی نیز کارشناسان این اداره کل به همراه نمایندگان تشکل‌های صنفی مسافری در محل پایانه‌های مسافری، پلیس راه‌های سطح استان و پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل حضور یافته و بر عملکرد آن‌ها نظارت دارند.

احمدی افزود: با توجه به اینکه استان کرمانشاه، از نخستین استان‌هایی ست که گیشه متمرکز بلیط در آن دایر شده است حضور پرسنل این اداره در گیشه مرکزی و راه اندازی میز خدمت به هموطنان در این گیشه خبر داد و گفت: بصورت مستمر، بازرسی از شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر بازدید‌های محسوس و برنامه ای؛ بازدید نامحسوس و ناگهانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در داخل پایانه مسافری تحت نظارت مستقیم مدیر فنی نیز انجام می‌شود و اگر در بازدید‌های نامحسوس، اتوبوسی فاقد شرایط فنی تشخیص داده شود بلافاصله از سرویس دهی آن جلوگیری و سرویس دیگری جهت ادامه سفر مسافران جایگزین می‌شود.

محمد احمدی درباره ساماندهی پایانه مسافربری گفت: به زودی و در جهت ساماندهی پایانه مسافربری شهید کاویانی، مکانی برای شستشوی اتوبوس‌ها با همکاری انجمن صنفی رانندگان و شهرداری راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان در هنگام سفر، مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.