جاده فرعی و مه گیر هزارجریب شهرستان نکا خط کشی شد.

حمید محمدی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نکا از اجرای عملیات خط کشی در سطح محور فرعی و مه گیر هزارجریب این شهرستان خبر داد و گفت: در طول ۲ ماه گذشته ۲۵ کیلومتر از راه‌های این شهرستان خط کشی شد.

او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محور‌های این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

محمدی گفت: با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی، نصب علائم، اَشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، رنگ آمیزی نیوجرسی، پایه‌ها و نرده‌ها، شسشتو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس‌ها و ... با جدیت در دست اجراست.

او در ادامه به بخشی از این اقدامات اشاره کرد و افزود: ساماندهی و بازسازی تابلو و علائم ایمنی و نصب بیش از ۲۵ تابلو‌های محدودیت سرعت، مسیر نما، خطرنما، جهت نما، شانه سازی محور‌های اصلی و روستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر، توزیع ۲۰عدد کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت ها، عدد مثلث خطر و ۴۰ عدد شبرنگ جهت نصب بر روی ادوات کشاورزی سنگین از اقدامات این شهرستان در این راستا می‌باشد.

از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۵۷۶ کیلومتر در نکا قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۱۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
ما که جز چاله چوله ها چیزی دیگه ای به نام جاده آسفالته نمی بینیم صد رحمت به جاده خاکی .