مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

ذبح ۶۵۶ رأس دام قربانی و توزیع میان نیازمندان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت ۶۵۶ رأس قربانی با رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی در کشتارگاه‌های صنعتی، قربانگاه‌های ابراهیمی، مساجد و مراکز نیکوکاری استان ذبح و میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از اجرای پویش مردمی نذر قربانی در روز عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت، گفت: استفاده از ظرفیت‌های خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد بوده و در همین راستا پویش مردمی نذر قربانی به منظور جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر و نیک اندیش استان در دهه با عظمت امامت و ولایت اجرا شد.

وی از مشارکت هفت میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومانی خیران زنجانی در پویش مردمی نذر قربانی خبرداد و تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب وجه نقد، دام زنده و گوشت قربانی بوده و با اولویت بندی انجام شده و همراهی و همکاری مناسب مراکز نیکوکاری استان بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از اجرای طرح اطعام غدیر و احسان علوی خبر داد و یادآورشد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در استان زنجان همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم طرح اطعام غدیر و احسان علوی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در استان زنجان اجرا می‌شود.

صالحی ادامه داد: به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری خیران نیکوکار در اطعام نیازمندان ومددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی در بین خانواده‌های ایتام و نیازمند در دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مناسب مردم خیر و نیکوکار استان در برنامه های اجرایی این نهاد خاطرنشان کرد: خیران نیک اندیش به صورت غیر حضوری از طریق کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ و یا از طریق ۱۸۲ مرکز نیکوکاری فعال و دفاتر کمیته امداد در سطح استان در اطعام ایتام و نیازمندان در این روز بسیار با عظمت سهیم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.