دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان همدان از پلمب یک باشگاه بدنسازی در این شهر خبر داد.

علی رشیدی با اشاره به اینکه هم‌اینک سه جلسه کمیته نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده است، گفت: جلسات بدوی رسیدگی به تخلفات به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و عزم جدی برای برخورد با تخلف باشگاه‌های ورزشی داریم و با کسی در این زمینه تعارف نداریم.

او با بیان اینکه سلامت باشگاه‌ها و ایجاد محیط سالم و امن برای فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان، بازرسی از باشگاه‌های ورزشی استان ادامه دارد و با باشگاه‌های متخلف به شدت برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان همدان گفت: در بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از باشگاه‌های بدنسازی، یک باشگاه در شهر همدان به علت فعالیت بدون مجوز و نداشتن پروانه پلمب شد.

رشیدی با تأکید بر اینکه مردم و ورزشکاران در صورت مشاهده هر گونه تخلف این امر را به بازرسی اداره کل اطلاع دهند، گفت: آماده دریافت گزارشات مردمی هستیم و خودمان روزانه فعالیت باشگاه‌ها را رصد خواهیم کرد و در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر تخلف باشگاه‌ها، همچنان ذره‌بین نهاد‌های مختلف اداره همچون بازرسی و حراست فعال خواهد ماند و با متخلفان برخورد قضایی و قانونی صورت می‌گیرد.

او گفت: مدتی است ورزشکاران همدانی در فضای مجازی از شرایط و محیط باشگاه‌های ورزشی و نرخ‌های آن‌ها به شدت گلایه کرده‌اند.

برچسب ها: اماکن ورزشی ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار