فرانسه و آمریکا به بن بست رسیده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز شهر‌های فرانسه و آمریکا در کمال بدبختی به سر می‌برند و در شرایط اخیر به بن بست رسیده اند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در همایش تبیین گران با بیان اینکه امروز دنیا دارد انقلاب اسلامی را به زبان خود می‌پذیرد، گفت: وقتی سرود سلام فرمانده تمام کشور‌ها را می‌پیماید معنایش همین است و وقتی در اربعین حسینی از همه کشور‌ها حضور می‌یابند معنایش این است که پیام انقلاب اسلامی رسیده و وارد یک تمدن اسلامی شده ایم.

او افزود: به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه آسیب‌هایی که رسیده است آن طلیعه افق‌ها به چشم می‌خورد و در اخبار ملاحظه می‌کنید که شهر‌های فرانسه و آمریکا و ... در کمال بدبختی به سر می‌برند و در شرایط اخیر به بن بست رسیده اند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن شهر‌ها را ویران می‌کند و بدترین جنایات را مرتکب می‌شود و از آن به عنوان عملی انسان دوستانه یاد می‌کند ادامه داد: آن چه که امروز باید برای نجات جامعه بشری کار کنیم، بیان زوایای این جنایت‌ها با کیفیتی هنرمندانه برای نسل نو و آینده است تا برای آنان واضح شود که حقیقت چیست.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غدیر یک روز و تاریخ نیست، اظهار کرد: بلکه غدیر جریان همه انبیاء و اجرای عدالت و وصول آن قسط و سهمیه عادلانه است، اما در طول تاریخ مشاهده کردید که چه انجام دادند و با حیله‌ها و مکر‌هایی که صورت می‌دهند شهید را جای جلاد محکوم می‌کنند.

او کار مقدس تبیین و تبلیغ را مقدمه دانش پژوهی و دانش بنیانی برای تمدن اسلامی و نجات نوع بشر در جهان دانست و تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از این وجود ندارد و جهان در آستانه تحول است و مطلع فجر آن نمایان شده است.

حجت الاسلام صابری تولایی عضو کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در این نشست گفت: تبلیغ از موضوع محوری به مسئله محوری تغییر موضع داده است.

او با بیان اینکه مبلغان به منابع معرفت زا در خصوص غدیر توجه کنند، افزود: امروز بحث ناامیدی بسیار مهم است و باید امیدزایی کنیم و به تبیین نقش امامت در این زمینه بپردازیم.

حجت الاسلام صابری تولایی همچنین از تشکیل حدود ۶۰ گروه در کشور برای تبیین و تبلیغ در ماه محرم خبر داد و عنوان کرد: بحث نقش اعتقاد به نصرت در امیدآفرینی در اختیار مبلغان قرار خواهد گرفت.

در پایان این سخنرانی شرکت کنندگان با سردادن شعار‌هایی همچون جانم فدای قرآن، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.