مهم‌ترین حوادث ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه دوازدهم تیرماه  ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت مسروقه در پارکینگ خصوصی کوه‌چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در پارکینگ اختصاصی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی گفت: مامورین پلیس آگاهی کوه‌چنار در اجرای طرح سرکشی و کنترل پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی، یک دستگاه موتورسیکلت که شماره تنه و موتور آن مخدوش شده بود را مورد بررسی قرار دادند. 

او با بیان اینکه با بررسی تخصصی مشخص شد موتورسیکلت سابقه سرقت از استان بوشهر دارد، گفت: تلاش برای دستگیری سارق با جدیت ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تجهیزات حفاری غیرمجاز چاه‌های کشاورزی در کوار

جانشین فرمانده انتظامی کوار از کشف تجهیزات غیرمجاز چاه‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد رحمت‌اله ارجمندی گفت: در راستای صیانت از آب‌های زیر زمینی، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی و کسب خبر موثق مطلع شدند که فردی به صورت غیرمجاز در امر حفر چاه در یکی از روستا‌های این شهرستان فعالیت می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: با هماهنگی قضائی ماموران به محل اعزام و یک دستگاه آلات وتجهیزات حفاری توقیف و برای بررسی به مقر انتظامی انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی کوار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با توجه به بحران شدید آب از همشهریان تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه حفاری‌های غیرمجاز در سطح شهرستان، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از دستگیری ۳ سارق با کشف ۸ فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: چندین مرحله طرح پاکسازی نقاط جرم خیز در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه در سطح شهرستان بوانات به اجرا در آمد.

او گفت: در اجرای این طرح، ماموران این فرماندهی موفق شدند ۳ سارق را دستگیر و ۸ فقره انواع سرقت منزل و اماکن خصوصی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: توقیف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری و جمع‌آوری ۱۹ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر، یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق، پلمب ۴ مغازه و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از نتایج اجرای این طرح‌ها بود.

سرهنگ مزارعی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم با پلیس به صورت ضربتی و مستمر در طول سال اجرا می‌شود که ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان می‌خواهیم هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

دستگیری ۵۶ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۵۶ متهم و محکوم تحت تعقیب طی ۴ روز گذشته در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون‌گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۵۶ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

مزاحمت راننده تاکسی اینترنتی برای شاکی

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی خبر داد که با عنوان راننده تاکسی اینترنتی، مزاحم تلفنی و حضوری شاکی بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: با ارجاع پرونده قضائی با موضوع مزاحمت تلفنی و حضوری برای شاکی تحت عنوان راننده تاکسی اینترنتی، رسیدگی به پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: در تحقیق اولیه مشخص شد فردی ناشناس، به صورت تلفنی و همچنین مراجعه شبانه به دربِ منزل شاکی با عنوان راننده اسنپ، برای وی ایجاد مزاحمت کرده است.

سرهنگ قسام با بیان اینکه مالک خط تلفن مورد استفاده در مزاحمت از موضوع بی اطلاع بود، افزود: در ادامه بررسی مستندات موجود و با اقدامات فنی، افسران پلیس موفق شدند متهم که راننده تاکسی اینترنتی بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند متهم را دستگیر کنند، اظهار کرد: متهم که انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی به دلیل اختلاف وی با دوستش عنوان کرد، با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

کشف سوخت قاچاق در فسا 

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۳ هزار و ۱۷۵ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به ۳ دستگاه کامیون مشکوک و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۳ هزار و ۱۷۵ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ قسام گفت: سوخت مکشوفه جهت بازگشت به چرخه توزیع به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی شهرستان تحویل و ۳ نفر در این رابطه با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار