کهگیلویه و بویراحمد مهیای برگزاری جشن‌های عید غدیر

معاون هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان آماده برگزاری جشن‌های عید غدیر خم به صورت گسترده و باشکوه است.

هاشم موسوی‌نیا  گفت: ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر کاروان شادی به صورت پیاده‌روی مسیر امامزاده عبدالله(ع) به سمت پارک ولایت یاسوج را طی خواهند کرد.
 
معاون هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در شب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان در پارک ساحلی و پارک ولایت مراسم جشن خانوادگی برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه مراسم نورافشانی در چندین نقطه از شهرهای استان انجام می‌شود، ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها هم برنامه‌محوری در مساجد برگزار می‌شود.
 
موسوی‌نیا عنوان کرد: در منطقه مادوان و بلهزار که یک منطقه حاشیه‌‌نشین شناخته می‌شود پیاده‌روی از ابتدای جاده امامزاده قاسم(ع) تا حرم این امامزاده مطهر برگزار می‌شود، ضمن اینکه در چندین مسجد محوری مراسم جشن برگزار و هدایایی اهداء می‌شود.
 
وی از پیش بینی برپایی ۲۰۰ موکب در شهر یاسوج خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار کار متفاوتی انجام شده و بنا داریم نظیر برنامه‌ای که در خیابان ولیعصر تهران برگزار شد با همکاری همه مجموعه‌های فرهنگی از ابتدای میدان هفت تیر تا انتهای خیابان طالقانی شهر یاسوج موکب برپا کنیم.
 
وی با بیان اینکه این موکب‌ها در قالب نقاشی، کودک و نوجوان، خدمات و سایر حوزه‌ها برپا می‌شود، افزود: موکب‌ها عصر روز پنج‌شنبه برپا می‌شود و تا شب جمعه به مردم خدمات ارائه می‌دهد.
 
معاون هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: علاقمندان برای مشارکت در موکب‌هایی که در روز جمعه ۱۶ تیرماه برپا و قرار است به مردم خدمات ارائه دهند می‌تواند عدد یک را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۴۱۲ ارسال کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.