برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی در مناطق ییلاقی رضوانشهر

رزمایش جهاد دامپزشکی با همکاری بسیج سازندگی و مشارکت ۹ دستگاه اجرایی در مناطق ییلاقی و سخت گذر شهرستان رضوانشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: رزمایش جهاد دامپزشکی در ۸ منطقه ییلاقی شوشل، اسطله‌خوار، زرده‌خونی، روئنه‌خونی، گاوان چشمه، بائونه چال، زرین کول و چیلک منگای رضوانشهر در ۱۴ و ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

هادی بابایی با بیان اینکه این رزمایش با همکاری نیرو‌های بسیج سازندگی و مشارکت ۹ دستگاه اجرایی در مناطق ییلاقی، سخت گذر و محروم شهرستان رضوانشهر برگزار می‌شود، افزود: برای هماهنگی دراجرای به موقع و تسریع در ارائه خدمات، گروه‌های عملیاتی دامپزشکی از عصر روز سه شنبه ۱۳ تیر در منطقه مستقر خواهند شد.

وی هدف از این رزمایش را کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی و ارتقاء سطح سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: دامداران رضوانشهری بیش از ۳۰ هزار راس گوسفند و بز و ۲ هزار و ۳۰۰ راس گاو دراین منطقه نگهداری می‌کنند که می‌توانند از خدمات رایگان واکسیناسیون علیه بیماری‌های واگیر دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سمپاشی بدن و جایگاه نگهداری دام علیه انگل‌های خارجی، معاینه دام و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.