عامری نسب گفت: سرمایه گذاران به دنبال خدمات زودبازده هستند و این امر موجب مغفول ماندن سایر بخش‌های خدمات از جمله اقامت و خدمات پذیرایی شده است.

جمال عامری نسب معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با تاکید بر اینکه تکمیل زیرساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نیاز ضروری توسعه صنعت گردشگری استان است گفت: خدمات این مجتمع‌ها نباید به خدمت ثابت جایگاه سوخت محدود باشد.

او افزود: با توجه به اینکه سرمایه گذاران مجتمع‌های رفاهی بین راهی به دنبال اجرای طرح‌های زود بازده در ارایه این خدمات هستند، این امر موجب مغفول ماندن سایر بخش‌های خدمات از جمله اقامت و خدمات پذیرایی شده است.

آقای عامری نسب با تاکید بر اینکه متولی صدور مجوز بخش‌های خدمات اقامتی و پذیرایی مجتمع‌های رفاهی بین راهی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است ادامه داد: استان خوزستان دارای ۵۴ مجتمع بین راهی است که تاکنون فقط سرمایه گذاران ۳ مجتمع برای اخذ مجوز فعالیت در بخش اقامتی و پذیرایی از طریق این اداره کل اقدام کرده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان افزود: نبود الزام سرمایه گذاران این حوزه به تکمیل طرح مورد تقاضا در بازه زمانی مشخص از جمله موانع اساسی برای رونق و توسعه ارایه خدمات مطلوب بین راهی به مسافر محسوب می‌شود.

به گفته این مقام مسئول از همین رو سرمایه گذاران به احداث جایگاه سوخت بسنده می‌کنند درحالی که هیچ مسئولیتی برای تکمیل و تبدیل جایگاه سوخت به مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار