هاشمی گفت: زمین افرادی که در طرح نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده اند ، ولی تاکنون اقدامی برای ساخت مسکن نداشتند، باز پس گرفته می‌شود.

هاشمی در جلسه شورای مسکن با اشاره به تعلل در ساخت و ساز مسکن ملی در برخی شهرها گفت : برخی افراد زمین را تحویل گرفته اند ولی هنوز هیچ اقدامی برای ساخت و ساز نداشتند و اگر چنین قصدی ندارند باید زمین را باز پس دهند .

وی گفت: زمین‌های طرح ملی مسکن  درشهر‌های امیریه، کلاته و دیباج تحویل داده شده است و در صورتی که این مالکان هم اقدامی برای ساخت و ساز نکنند این زمین ها باید  به منابع طبیعی بازگردانده شود.

وی بر لزوم تشدید  بازرسی‌ها بر روند کار بنگاه‌های مشاور املاک تاکید و تصریح کرد : در صورت مشاهده تخلف، مرکز مشاوره املاک باید پلمب شود.
هاشمی  همچنین مدیران بانک ها را ملزم کرد در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تسریع کنند.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم با بیان اینکه در همه شهر‌های استان به  تعداد  متقاضیان واجدین شرایط تایید شده در سامانه، زمین تامین شده است گفت: بنیاد مسکن در شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر به متقاضیان واجد شرایطی که واریز وجه انجام دادند، زمین تحویل داده است.

وی با اشاره افزایش وام متقاضیان مسکن ملی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون گفت: به تمام بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است که ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

حمیدی افزود: یک هزار و ۵۰۰ متقاضی درخواست تسهیلات به بانک‌های ملی و ملت دادند که در این جلسه مقرر شد تا این دو بانک عامل نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت : بنیاد مسکن همچنین باید در دو شهر جدید رضوان و کهن آباد  ، زمین طرح نهضت ملی مسکن را تامین و پس از شناسایی واجدین شرایط ، زمین را واگذار کند.

برچسب ها: قطعی اب ، افت فشار اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.