فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۶۱ سارق و مالخر و کشف ۷۴ فقره انواع سرقت در طرح امنیت محله محور در ۷۲ ساعت گذشته در لرستان خبر داد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح لرستان به منظور برخورد قاطع پلیس با سارقان و هنجارشکنان در نقاط آلوده و جرم بصورت منسجم طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

او ادامه داد: در این طرح مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۶۱ سارق و مالخر شده که در مجموع ۷۴ فقره سرقت کشف از آنان کشف شد.

الهی با بیان اینکه در این طرح ۳۳ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند افزود: از این افراد هشت کیلو و ۲۲۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین ۱۲۴ نفر معتاد متجاهر در سطح معابر جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: همچنین در این طرح دو نفر اراذل و اوباش دستگیر و در مجموع ۴۹ قبضه سلاح غیرمجاز جمع‌آوری شد.

او ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم با پلیس در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها خاطرنشان کرد: پلیس از مردم و برای مردم و به عنوان خادم مردم در راستای تأمین نظم، امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

الهی گفت: طرح امنیت محله محور با همراهی و مشارکت مردم و همچنین حمایت و تعامل خوب دستگاه قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها: انتظامی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.