تصادف سه دستگاه خودرو در زنجان ۹ مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تصادف سه دستگاه خودرو در جاده‌های استان و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.

داریوش تقیلو گفت: ساعاتی قبل، تصادف زنجیره ای سه دستگاه تویوتا- پراید- سوزوکی در مسیر شمالی آزادراه زنجان به تبریز در سه راهی ماهنشان گزارش شد که بلافاصله ۲ آمبولانس از پایگاه های روستایی "دره لیک و اسفناج" به محل حادثه اعزام گردید.

وی اضافه کرد: در این حادثه در مجموع ۹ نفر مصدوم شدند که پنج نفر به بیمارستان موسوی زنجان انتقال یافتند و چهار نفر از انتقال امتناع کردند.

رییس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر اورژانس استان زنجان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود، گفت: اورژانس استان ۴۸۰ نیروی انسانی دارد که در تمامی پایگاه‌های استان اعم از جاده‌ای و شهری در حال خدمت رسانی هستند.

 

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطر نشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.