تزریق یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان نجف‌زاده اردبیل

استاندار اردبیل گفت: امسال یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان نجف زاده اردبیل اختصاص می‌یابد.

سیدحامد عاملی امروز در بازدید از عملیات اجرایی احداث بیمارستان نجف‌زاده گفت: با تکمیل این بیمارستان بخشی از عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه سلامت برطرف خواهد شد.

استاندار اردبیل می گوید: این استان دچار عقب‌ماندگی جدی در حوزه سلامت است و در زمانی‌که بسیاری از استان‌ها از محل طرح تحول سلامت به تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها و رفع کمبودهای خود پرداختند، استان اردبیل از این منابع بهره چندانی نبرد.

به گفته او، برای جبران این کمبودها پروژه‌هایی از جمله پروژه بیمارستان نجف‌زاده در حال اجرا است که در حال حاضر ۲ طبقه سازه فلزی آن نصب شده و تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه به هشت طبقه افزایش یابد و تا زمان سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به مرحله دیوارچینی برسد.

استاندار اردبیل گفت: پارسال یک‌هزار میلیارد ریال از منابع مختلف به پروژه بیمارستان نجف‌زاده تزریق شد و از محل ماده ۵۶ نیز ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه تخصیص یافته که پرداخت این اعتبار به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

عاملی می گوید: با توجه به این‌که اختصاص پزشکان متخصص و فوق تخصص، تجهیزات درمانی و پرستار بر اساس تخت بیمارستانی است، با بهره‌برداری از بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل بخش زیادی از نارسایی‌های بخش بهداشت و درمان استان رفع خواهد شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.