تردد بیش از ۹ میلیون خودرو در جاده‌های استان زنجان ثبت شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی سه ماهه اول امسال ۹ میلیون و ۷۷ هزارو ۴۸ خودرو در جاده های این استان تردد کردند.

محمد محمدی  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تردد بیش از ۹ میلیون خودرو در جاده‌های استان زنجان طی سه ماهه اول امسال ثبت شد گفت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۹ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۴۱ خودرو بود که کاهش ۲ دهم درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: بنابراین میزان ورودی و خروجی خودروها طی سه ماهه اول امسال در جاده های استان به ترتیب چهار میلیون و ۶۲۰ هزار و ۹۲۱ تردد و چهار میلیون و ۴۵۶ هزارو ۱۲۷ تردد بوده است.

به گفته این مسوول، طی مدت یاد شده بیشترین تردد خودروها در آزاد راه زنجان به قزوین به تعداد ۲ میلیون و ۸۱۳ هزا رو ۷۷۶ مورد اعلام شده است.

وی اظهار داشت: آزاد راه زنجان به تبریز نیز تردد یک میلیون و ۷۰۶ هزار خودرو را ثبت کرد که به این لحاظ در رتبه بعدی قرار گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت مدیریت راه ها و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.