بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه یک شهرداری یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک شهرداری گفت: ۵۰ پروژه عمرانی در آستانه عید غدیر خم با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در حوزه آسفالت معابر و باز پیرایی پارک‌ها است، گفت: پارک دانش امام شهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان باز پیرایی شد همچنین این پارک با الهام از باغات ایرانی طراحی شده و در اختیار اهالی محل قرار گرفته است.

به گفته او: یکی از مشکلات عمده مردم منطقه یک مشکلات آسفالت منطقه بود در همین راستا بخش‌هایی از منطقه یک ازجمله امامشهر، صدر آباد، محمود آباد، امیر آباد، کسنویه و بلوار جمهوری آسفالت و قسمت‌های مورد نیاز، لکه گیری شد.

نماینده شورا در منطقه یک شهرداری افزود: در این منطقه، بیش از ۱۰ معبر در حال پیاده رو سازی است روشنایی برخی بلوار‌ها از جمله بلوار آیت الله طباطبایی و بلوار امیر آباد نیز تکمیل شده است.

محسن ابوترابی در پایان گفت: شهرداری نیز در صدد هست تا مشکلات شهری منطقه را الویت بندی و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کند تا رضایتمندی شهروندان منطقه یک افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
کجای امیرآباد وکسنوبه آسفالت شده که ما ندیدیم؟
منطقه 1 بشدت وضعیت آسفالتش باید رسیدگی شود با لکه گذاری ( شما میگید لکه گیری) کار درست نمیشه.
بعد از 30یا40سال خیلی زشته با سمبل کردن و لکه گذاری و رفع تکلیف میکنید.
برای نوسازی باید هزینه کنید چون عوارض نوسازی گرفتید نه عوارض برای سمبل کاری!!
تنگ نظری و تنبلی و نداشتن تحمل و تاثیر انتقاد خیرخواهانه در یزد معضل فرهنگی برای مسئولین هست و انگار باز هم در یزد همچین پوست اندازی نیست لذا نبود انعطاف و عدم توجه به نیاز مردم موجب افسردگی بوده وهست