رأی مردم امانت است

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: مجریان برگزاری انتخابات هیچ نوع جهت گیری سیاسی ندارند.

 محمدرضا غلامرضا در سومین همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات به میزبانی استان اصفهان گفت: وزارت کشور و ستاد‌های استانی هیچ نوع جهت گیری سیاسی ندارند و از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس پاسداری می کنند. 

او گفت: اعتماد به عنوان مولفه اصلی در انتخابات سبب مشارکت حداکثری می‌شود و پیش درآمد این مشارکت، سلامت و امنیت است.
رئیس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت همکاری نهاد‌های حاکمیتی با بهره مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری تأکید کرد و افزود: ستاد چهل و یکمین دوره انتخابات بر اساس چهار مولفه تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از ابتدای فرآیند اولیه بررسی وضع انتخابات تا زمان برگزاری، این مولفه‌ها را در نظر داشته است.
سومین همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات از دیروز به مدت دو روز با حضور مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، فناوری اطلاعات، فرمانداران و مسئولان آموزش انتخابات استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم و مرکزی به میزبانی استانداری اصفهان در حال برگزاری است.
ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب دو عضو در استان مرکزی برای دوره‌ هشت ساله و انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برای انتخاب هفت نماینده استان مرکزی، جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
برچسب ها: رأی ، امانت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.