مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فسخ قرارداد بیرانوند به دست ما نرسیده و او بازیکن تیم ما است.

 رضا درویش با حضور در باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین شرایط علیرضا بیرانوند برای ماندن در این تیم، اظهار کرد: مگر بیرانوند رفته بود که بخواهیم با وی توافق کنیم؟  

او در مورد این موضوع که بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود، گفت: همه این‌ها شوخی بود بابا!  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلی وجود ندارد. بیرانوند نرفته بود که بخواهد بیاید. فکر می‌کنم الان هم سر تمرین و در کنار سایر بازیکنان باشد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند در پرسپولیس ماندنی شد یا خیر! تصریح کرد: او در پرسپولیس بود. فسخ قراردادش هم به دست ما نرسیده و از نظر ما او بازیکن پرسپولیس است.  

او در پاسخ به این سوال که آیا در ۲۴ ساعت گذشته مذاکره‌ای با بیرانوند داشته‌اید یا خیر، گفت: خیر؛ مگر ما در ۲۴ ساعت گذشته با ترابی مذاکره‌ای داشته‌ایم؟  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود توافق شده تا بیرانوند ۵ میلیارد الان دریافت کند، اظهار کرد: تمام این حرف‌ها شایعه است.

درویش درباره آخرین شرایط محمدحسین کنعانی‌زادگان، تصریح کرد: اجازه بدهید بعداً در این مورد صحبت کنیم.

همچنین یحی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تایید کرد با علیرضا بیرانوند صحبت کردم، هیچ مشکلی وجود ندارد و او به پرسپولیس باز خواهد گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
انصاف نیست این همه پولو از بیت المال به فوتبال بدید من به اندازه ی خودم راضی نیستم الهی خورده نشه پول بیت المال را می خورند و بر علیه مردمشونم حرف می زنند مثل اون علی کریمی نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ب خونت خوش اومدی بیرو جان دمت گرم کاکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
از این اتفاق، استقلال ضرر کرد. تمرکز خودشونو معطوف به این ماجرا کرد. شاید هم این اتفاق به قصد بود.
Brazil
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
مردم دولت سر کار گذاشته و سر گرم کرده تا یه کارایی بکنه وگرنه تا حالا دیده بودید تمام تلوزیون و سایت ها یک بند دربارش حرف بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بابا ول کنید این بیرانوند رو ،سه روزه کردیدش تیتر یک خبر،هر ساعت یه خبر میزنید،یعنی این مملکت با این عظمت خبر دیگه ای به غیر این آقا نداره؟؟!!یدفعه گفتید رفت تموم شد ولش کنید
آخرین اخبار