از کتاب در مسیر عشق با موضوع سیره و سبک زندگی شهید طاهره اشرف گنجویی رونمایی شد.

مراسم رونمایی از کتاب در مسیر عشق با موضوع سیره و سبک زندگی شهید طاهره اشرف گنجویی به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی کرمان برگزار شد.

مهدوی، مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی استان کرمان با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم گفت: مراسم رونمایی از کتاب شهید طاهره اشرف گنجویی امروز در گلزار شهدای سرآسیاب فرسنگی با حضور خانواده شهید اشرف گنجویی و جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

 نعیم احمدی نژادفرسنگی، خادمیار رسانه‌ای رضوی و نویسنده کتاب  در مسیر عشق در این مراسم، گفت: کتاب در مسیر عشق، سال ۲۰۲۱ میلادی به ۳ زبان انگلیسی، فرانسوی و عربی در خارج از کشور و از سوی ۳ ناشر معتبر اروپایی منتشر و در سایت‌های معتبر فروش کتاب از جمله آمازون آمریکا و موربوک انگلستان عرضه شد.

او افزود: سال ۲۰۲۲ میلادی نسخه انگلیسی کتاب به همت ناشر عربی به جشنواره ادبی زنان تاثیرگذار کشور سوییس ارسال شد و با توجه به اینکه معلم شهید طاهره اشرف گنجویی برای تدریس به بچه‌های فقیر، یکی از روستا‌های دورافتاده کهنوج را انتخاب کرده و در این راه به شهادت رسیده بود، به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار این جشنواره انتخاب و کتاب زندگینامه این شهید در یکی از بخش‌های جشنواره موفق به کسب تندیس این جشنواره شد.

در انتهای مراسم از کتاب در مسیر عشق و همچنین قاب عکس غدیر رونمایی و نعیم احمدی نژاد فرسنگی سازنده این قاب در خصوص این قاب عکس گفت: این قاب عکس از ۱۲ ورق طلای عیاردار cm ۹*۹ ساخته شده است.

 این قاب عکس از سوی این خادمیار رسانه‌ای به کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی کرمان اهدا شد و همچنین از طرف خانواده شهید و کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی نیز از او قدردانی شد.

 در پایان مراسم با پرچم گردانی پرچم مطهر بارگاه ملکوتی حضرت علی (ع)، مجلس منور شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار