از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدنی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی در شهرستان اسفراین کشف و معدوم سازی شد.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین  گفت : در سه ماه اول امسال ۲ هزار و ۶۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی درمعدوم سازی بیش از ۲ هزار مواد غذایی فاسد شدنی در اسفراین شهرستان اسفراین توسط کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان بازدید شده است.

او  گفت: در این بازدید‌ها مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از سطح اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان اسفراین کشف و معدوم سازی شد.

سعید بخشنده گفت: در این بازدید‌ها ۲۵ مورد پرونده تخلفات به مراجع قضایی معرفی شد.

او گفت : این بازدید‌ها به صورت مستمر و هر۳ ماه یکبار توسط تیم بازرسی متشکل از بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای شهری و روستایی و بهورزان در سطح شهر و روستا انجام می‌شود.

او هزار و ۴۶۶ مورد کلرسنجی از آب شرب، ۸۲ مورد آزمایش‌های میکروبی و ۴ مورد آزمایش شیمیایی آب شرب را از دیگر فعالیت‌های بهداشتی در مدت سه ماه ابتدای امسال نام برد.

مدیرگروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسفراین از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ثبت شکایات خود از طریق سامانه ۱۹۰ اقدام یا با شماره ۳۷۲۳۱۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.