نصب المان گل در میادین شاخص مشهد همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از زیباسازی و گل‌آرایی برخی از نقاط شهر همزمان با ایام دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.

 حمید شرکت سعدی سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به منظور گل‌آرایی و زیباسازی منظر شهری در ایام دهه ولایت و به ویژه در آستانه عید سعید غدیر، پنج المان گل شاخه بریده در میادین بسیج، شریعتی، بیت‌المقدس، غدیر و فلسطین نصب شده است.

او افزود: با توجه به برگزاری جشن‌های ویژه فرهنگی در دهه ولایت امسال در مناطق کم‌برخوردار شهری، با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت فرهنگی شهرداری، فضاآرایی و زیباسازی رسالت ۷۷ که یکی از نقاط اصلی برگزاری جشن‌های دهه ولایت امسال است، در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا ۱۵ المان گل و ۱۰ المان نوشتاری در اطراف محدوده برگزاری این جشنواره‌ها نصب شد.

سعدی بیان کرد: علاوه بر موارد یاد شده ۴۰ گل‌جای (فلاورباکس) نیز با کاشت انواع گل‌های رنگارنگ تابستانه در این محدوده جانمایی شده تا زیبایی‌های این منطقه دوچندان شود.

برچسب ها: عید غدیر ، فضای شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.