عبدالهی با اشاره به ظرفیت های عظیم خادمیاران رضوی گفت: این افراد در ترویج فرهنگ رضایت فعال باشند.

عبدالهی   در دیدار با مسئولان دفتر خادمیاران رضوی در سمنان با بیان اینکه ابتکار ارزشمند آستان قدس رضوی به جامعه موجب شد باب خدمت به مردم برای علاقمندان در سطح کشور و حتی جهان اسلام در زمینه‌های مختلف نشر و گسترش یابد، ابراز کرد: افتخار خدمت به مردم از ناحیه آستان مقدس رضوی مستلزم آن است که مقید به وقت نباشد، خستگی و کوتاهی نپذیرد و بلکه بهترین نوع خدمات ارائه شود.

وی افزود: زیبنده جامعه اسلامی این میزان از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیست و کانون خادم یاران رضوی می‌تواند نسبت به کشف و درمان علل وقوع جرایم و جلوگیری از گسترش آن و اصلاح روابط بین افراد جامعه فعالیت کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در گذشته روحیه سلم وصلح بیشتری در جامعه مشاهده و با وجود مقوله اخلاق مداری، حرمت افراد بیشتر حفظ می‌شد گفت: نباید با گسترش دامنه وقوع جرایم، قبح اعمال مجرمانه کاهش یابد.

عبدالهی همچنین گفت: لازمه اصلاح روابط بین افراد، برخورداری از دانش کافی به منظور نیل به یک رضایت منطقی و معقول است و خادمیاران رضوی می‌توانند در موضوع اصلاح روابط بین افراد در پرتو علم و اطلاع کافی زمینه‌های سازش در جامعه را فراهم و با روش‌های حرفه‌ای و جذب و دعوت از خیرین نیک اندیش در موضوع اخذ رضایت از خانواده‌های اولیای دم در جرایم منتهی به قصاص نفس در زمینه‌های عفو و گذشت گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.