سفر استاندار به اردستان ۱۰۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی، خدماتی، فرهنگی و اقتصادی برای حل مشکلات این شهرستان داشت.

استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان اردستان گفت: همه این مصوبان نیاز به پیگیری دارد که تقاضا داریم مدیران شهرستان مصوبات خود را در استان پیگیری کنند.


سید رضا مرتضوی با اشاره به بازدیداز طرح‌های مختلف در این شهرستان افزود: ۹ طرح عمرانی در شهر‌های شهرستان به بهره برداری رسید.


او  با اشاره به برگزاری کارگروه ستاد تسهیل خدمات استان با محوریت شهرستان اردستان گفت: ۵۰ مصوبه در بخش‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی برای شهرستان داشت. همچنین شورای عمرانی و زیرساختی شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.


مرتضوی با بیان اینکه در جلسه‌ای که به محوریت معاونت عمرانی استان و مدیران این حوزه با حضور شهرداران و دهیاران و شورا‌های اسلامی برگزار شد ۲۷ طرح به تصویب و تایید نهایی رسید، گفت: مجموع مسائلی که از قبل در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته بود در شورای اداری مشترک استان و شهرستان ۳۰ مصوبه به تایید نهایی در این بخش رسید.


او گفت: در حوزه اقتصادی با توجه به پشتیبانی که از قبل برای شهرستان در نظر گرفته بود حدود ۸۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مالی برای طرح‌های اقتصادی شهرستان تخصیص یافت که تاکنون ۳۸ درصد آن که حدود ۳۸۰ میلیارد تومان می‌شود، جذب شده است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.