معاون مالی و اقتصادی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت : برای جذب سرمایه گذاران در پروژه شهربازی، بسته سرمایه گذاری آن آماده شده است .

همه خانی معاون مالی و اقتصادی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه در نشست با استاندار در تشریح بسته سرمایه گذاری شهربازی کرمانشاه گفت : برای جذب سرمایه گذاران در این پروژه، بسته سرمایه گذاری آن آماده شده که تمام جزییات و زیرساخت‌ها و هزینه‌ها و درآمد‌ها و ... درآن مشخص شده است.

وی افزود: طبقه بسته تدوین شده در این مجموعه ۱۳ هکتاری، ۶.۶ هکتار کاربری تفریحات آبی، ۱.۸ هکتار کاربری فضای سبز، ۱.۳ هکتار معابر، ۱.۸ هکتار پارکینگ و مابقی برای کاربری تفریحات روباز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این مجموعه هفت نوع تفریحات آبی، ۹ دستگاه مدرن بازی و ۱۵۰۰ متر مربع فضای بازی سرپوشیده در نظر گرفته شده و تلاش کرده ایم که تنوع لازم را در تفریحات و سرگرمی‌ها لحاظ کنیم.

این مسئول با اشاره به موقعیت خوب این مجموعه گفت: دسترسی آسان به شبکه معابر و ورودی‌های اصلی شهر و نزدیکی به مجموعه گردشگری تاقبستان از جمله مزایای این پروژه محسوب می‌شود.

همه خانی، رقم مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این پروژه را بر اساس محاسبات انجام شده در اسفندماه سال گذشته حدود ۱۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: این پروژه طبق برآورد‌های صورت گرفته در همان تاریخ، سالانه ۱۰۳ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت، بنابراین برگشت اصل سرمایه طی ۱۸ ماه امکان پذیر خواهد بود.

همه خانی، مدت زمان لازم برای اجرای این پروژه را نیز ۱۸ ماه اعلام کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.