حجت الاسلام فاطمی گفت: رخداد آسمانی غدیر مروج امامت و ولایت است و برکات بسیاری را به همراه دارد.

حجت الاسلام ابولاحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد ضمن تبریک عید سعید غدیرخم به همه مومنان، اظهار داشت: رخداد آسمانی غدیر مروج امامت و ولایت است و از اعیاد بزرگ به حساب می‌آید چراکه هدف از عید غدیر معرفی مسئله امامت است.

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود، لذا عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است.

حجت الاسلام فاطمی اضافه کرد: اگر همه شیعیان اخلاق، رفتار، مکتب، مذهب و رای و اندیشه امیر المومنین علی (ع) و اهل بیت را معیار کار‌های خود قرار دهند به انحراف دچار نمی‌شوند و اگر خلاف این عمل کنند دچار تزویر خواهند شد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: افراد اگر بر محور امامت و ولایت حرکت کنند روز به روز افتخاراتشان بیشتر، فخر و بزرگی شان والا‌تر و دشمنانشان حقیر‌تر خواهند شد.

حجت الاسلام فاطمی اظهار داشت: سعادت و خوشبختی روزی امتی می‌شود که تمامی مسائل را به دامان امیر المومنین و فاطمه زهرا گره بزند.

وی تصریح کرد: همچنین رفتار اجتماعی، حجاب، سبک زندگی و... باید الگو گرفته از اهل بیت و حضرت علی و فاطمه زهرا باشد.

حجت الاسلام فاطمی افزود: اگر به حماسه‌هایی مختلف در تاریخ انقلاب اسلامی بنگریم زنان و مردان بزرگی ظهور کرده اند که موجب فخر و مباهات وطن خویش بودند.

وی با اشاره به ضرورت خدمت به مردم، ادامه داد: مدیران باید فرصت خدمت گذاری به مردم در هر شرایطی را غنیمت بشمارند و اخلاص، دوری از اشرافی گری و اخلاص را در خدمات خود به کار بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار