تاکید بر لزوم تصویب سریع تر لایحه عفاف و حجاب

امام جمعه خرمشهر به منظور مقابله با تفکر کشف حجاب خواستار تسریع در تصویب لایحه عفاف و حجاب شد.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در خطبه های سیاسی جمعه در مسجد جامع خرمشهر گفت : امروز سالگرد شهادت مردمی که تنها به جرم مقابله با تفکر کشف حجاب و دفاع از دین در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند.

او خواستار تسریع در تصویب لایحه عفاف و حجاب شد و گفت: مقام معظم رهبری فرموند مسئله حجاب هم واجب شرعی و هم سیاسی است یعنی هم دین دستور داده و هم از نظر سیاسی تاثیرات سیاسی بر جامعه دارد.

این مسئول با تاکید دشمن در طول تاریخ برای ضربه به جامعه اسلامی همواره حجاب بانوان را هدف قرار داده است گفت : اتفاقات رخ داده در فرانسه را نیز یک رسوایی  برای مدعیان آزادی در فرانسه، مجامع بین اللملل مدعی حمایت از حقوق بشر و حامیان شعار زن زندگی و آزادی خواند. 

خطیب جمعه خرمشهر در فراز دیگر خطبه ها به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای اشاره و این اقدام دیپلماسی را نتیجه کارآمدی سیاست خارجی متوازن در دولت سیزدهم روشن دانست.

وی بر ظرفیت پیش آمده برای ایران در پی عضویت در این سازمان تاکید کرد و افزود : الان ظرفیتی برای ایران اسلامی فراهم شده و موسم کار است و همه به ویژه مسئولان باید از ظرفیت پیش آمده استفاده کنند.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه موضوع حمله جنین و اتفاقات فرانسه اشاره کرد و گفت: امروز جنین مسلح شده و منطقه صهیونیست نشین برای اولین بار در محاصره نیروهای مسلح قرار گرفت و با مسلح شدن نیروهای مقاومت در کرانه غربی نابودی اسرائیل نزدیک تر شد.  

او در سخنان خود از ستاد غدیر، هیئت های مذهبی، شیوخ و عشایر و عموم مردم خرمشهر و تمام کسانی که زمینه ساز برگزاری جشن ها به مناسبت عید غدیر که بیش از ۱۰ روز است به صورت باشکوه و موثر در حال برگزاری است، تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.