شهردار قم در جلسه شورای مدیران شهرداری از حسین محمدی پاکبان یتیم‌نواز قمی تجلیل کرد.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در روز‌های اخیر مصاحبه خبرنگار صداوسیما با پاکبان قمی که حامی دو کودک یتیم است، موجب برانگیخته شدن احساسات و تحسین مردم ایران شد.

آرزوی وی در سفر به کربلای معلا نیز موجب شده بود بیش از سه هزار نفر از نقاط مختلف کشورمان با صداوسیما تماس گرفته و داوطلب بانی شدن برای سفر او شوند.

حسین محمدی، پاکبان یتیم‌نواز قمی مهمان جلسه شورای مدیران شهرداری قم شد و از شهردار قم لوح تقدیر و هزینه سفر به کربلا را دریافت کرد.

وی در سخنانی در این جلسه از تمام کسانی که خواستند بانی سفر وی شوند، خواهش کرد که با توجه به خانواده‌های کم‌بضاعت، این نیت را اجرایی کنند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم هم در این جلسه، اثرگذاری کلام این پاکبان قمی را به دلیل خلوص نیت وی دانست و گفت: ارتباط قلبی این‌چنینی با خداوند و لمس ارزش خدمت به مردم و یتیم‌نوازی بسیار باارزش است.

وی بازخورد اثر حرکت باارزش پاکبان قمی را بسیار بیشتر از چند هزار تماس و بانی شدن برای سفر کربلا دانست و افزود: اگر چنین حرکتی در جامعه ترویج شود، دیگر فقیر و یتیم باقی نخواهد ماند.

شهردار قم با اشاره به اینکه دستگیری یتیمان و محرومان دستور قرآن کریم است، اظهار کرد: زندگی روزمره دنیا سریع می‌گذرد و کسانی که توانسته‌اند برای آخرت خود توشه‌ای بفرستند، از آن بهره‌مند خواهد بود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در جامعه نیکوکاران خاموش مانند این پاکبان قمی بسیار هستند گفت: معرفی این افراد موجب می‌شود کسانی که وضعیت مالی بهتری دارند، نسبت به انجام این امور خیر ترغیب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۷ تير ۱۴۰۲
همچین انسانه بزرگ منشی شایسته ی شغل و درآمده بهتری است.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۱۴ ۱۷ تير ۱۴۰۲
آقای سفائیانزاد یکی از مسئولین متعهد و متدین دولت است // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۱۲ ۱۷ تير ۱۴۰۲
این سقائیان نزاد قبلا اصفهان بود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۹ ۱۷ تير ۱۴۰۲
هنر در اینه که خودت کارکنان زیر دستت را بشناسی // والا بعد از اینکه همه جا نمایان شد شما بری قدر دانی کنی // میخواستی خودتت را نمایش بدی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۶ ۱۶ تير ۱۴۰۲
بهتر بود به ایشان ی مبلغ یا اضافه حقوق میدادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۷ تير ۱۴۰۲
باکربلا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۰۶ ۱۷ تير ۱۴۰۲
هر چقد که دلت بخواد ازت قدر دانی میکنیم// ولی خواهشا اسم پول را جلوی من نیار
Sweden
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
درود ب شرف شما پاکبان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
درد و بلای این پاکبان شریف بخورد تو سر تاراج کننده گان بیت المال مانند بیرانوند.
Iran (Islamic Republic of)
قضاوت نکنیم
۲۳:۱۵ ۱۶ تير ۱۴۰۲
بزرگترین مشکل اجتماعی همین قضاوت کردن هستش اتفاقاً داعشی جماعت هم بزرگترین خصوصیتش همین قضاوت اونم قضاوت حق به جانب هستش ؟! شما که اطلاعات کافی ندارید چرا امثال بیرانوند رو قضاوت میکنید ؟! آیا میدونید همین وجود امثال بیرانوند چقدر به نوجوانان و جوانان این مملکت هدف و امید به آینده میده و چقدر نسل جوان و نوجوان رو از خلاف و هرزگی نجات میده ؟! حداقل اگه میخواید قضاوت کنید اول مطلع بشید بعد اظهار فضل کنید
آخرین اخبار