در مراسمی به مناسبت عید غدیر خم با حضور استاندار ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به نمایندگی از ۱۱۰ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر استان زمین به تعدادی از شهروندان زهک اعطا شد.

عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های مهم دولت است که این اداره کل در راستای اجرای این قانون و تحقق وعده‌های دولت برنامه ریزی لازم انجام داد و امروز در عید بزرگ غدیر تعداد ۱۱۰ قرارداد واگذاری زمین به اشخاص واجد شرایط در شهرستان‌های استان عملی شد.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، میرجاوه و تفتان در شمال سیستان و بلوچستان مشمول جوانی جمعیت در طرح نهضت ملی مسکن می‌شوند، اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، این اداره کل آماده واگذاری زمین رایگان به گستره حدود ۲۰۰ متر مربع به هر تعداد که واجدین شرایط در هفت شهر ذکر شده استان است.

وی تاکید کرد: شرط فرم ج سبز در قانون جوانی جمعیت برای این خانواده‌ها برداشته شده و همه خانواده‌های شهر‌های ذکر شده که شناسنامه و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آن‌ها از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ باشند مشمول این طرح هستند که می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امتیازات بسیار خوبی در طرح جوانی جمعیت برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نگران مدیریت زندگی، معیشت و مسکن خود نباشند.

وی تصریح کرد: مهمترین امتیازات، همین موضوع واگذاری زمین است که دغدغه خانواده‌های دارای فرزند بیشتر را مرتفع می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
فرهاد
۰۶:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سلام یک سوال دارم تورو خدا یکی جواب بده من متولد زاهدان هستم ولی فرزندم متولد کاشان هستش آیا به من تعلق میگیره ربطی ب زادگاه پدر داره ی ندارد می‌خوام کاشان بگیرم زمین رو شرایط رو دارم فقط میترسم مثل وام فرزند آوری بگن نرخ باروری محل تولد پدر بالاست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
همش دروغ میگن. من الا سه فرزند دارم. وقتی دیگر شدم میگه این طرح شامل زاهدان نمیشه

یعنی چی مگه مردم زاهدان چه. گناهی کردن. با این همه فقر بدبختی گرانی تو محروم ترین استان کشور

این عین تبعیض. این خود تبعیض. عدالتتون. که طرح رایگان برای محرومترین استان. را شامل نشه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۲۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
تشکر
آخرین اخبار