بیش از ۳۸۰ دوره مهارتی در طرح‌مدرسه تابستانه آموزش داده می شود

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز از ثبت بیش از ۳۸۰ دوره مهارتی در طرح‌مدرسه تابستانه مهارت خبر داد.

بهزاد غفاری از اجرای «طرح تابستانه مهارت» خبر داد و اظهار کرد: با آموزش مناسب و مدیریت اوقات فراغت، زمینه‌های ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

وی توضیح داد: در طرح تابستانی مهارت، در نظر داریم به دانش‌آموزان آموزش‌های مهارت‌محور در اوقات فراغت را ارائه کنیم.

این مسئول تاکید کرد: این طرح با کمک سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت آموزش و پرورش اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده در رشد تولید، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال مهارت است، گفت: با افزایش ترویج فرهنگ مهارت آموزی در میان نسل جدی می‌توان به پرورش نیرو‌های کار متخصص و با انگیزه برای آینده ایران عزیز امیدوار باشیم.

این مسئول تاکید کرد: تاکنون ۷۴ دوره آموزشی طرح تابستانه مهارت از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش دولتی و ۳۰۹ دوره مهارتی نیز توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در سامانه جامع پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ثبت شده است.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز همگام با ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، برنامه ریزی لازم برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طرح تابستانه مهارت ویژه افراد ۱۵ تا ۱۸ سال را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز تاکید کرد: متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان در این طرح شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.