جشن وصال ۵ زوج جوان فهرجی همزمان با عید غدیرخم

جشن ازدواج آسان ۵ زوج جوان همزمان با دهه امامت و ولایت با حضور مردم و مسئولان شهرستان فهرج برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی مسئول گروه جهادی فاطمیون شهرستان فهرج گفت: این گونه برنامه‌ها و آئین‌ها باید در جهت ترویج ازدواج آسان و تشکیل خانواده تداوم داشته باشد و همه در این زمینه کمک و همکاری کنند.

او افزود: بر اساس آموزه‌های دینی و آیات الهی، یکی از بهترین سنت‌ها و کار‌های نیک برای هر جامعه و امتی، ازدواج، تشکیل خانواده و ازدیاد نسل است.

حجت الاسلام مهدوی افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز نسبت به امر مهم ازدواج به خصوص ازدواج بهنگام جوانان و تشکیل خانواده‌ای جوان و رسیدن به جامعه‌ای پویا تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام مهدوی یکی از اولویت‌های مهم گروه جهادی را گفتمان ازدواج آسان دانست و گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا در حمایت از زوج‌های جوان اقدامات مهمی با کمک خیرین و مردم صورت گرفته است.

مسئول گروه جهادی فاطمیون شهرستان فهرج گفت: امروز به برکت دهه امامت و ولایت شاهد جشن ازدواج ۵ زوج جوان در شهرستان هستیم که امید است فرزندانی همچون شهید سلیمانی برای جامعه اسلامی تربیت و پرورش دهند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه گفت: همه باید در این زمینه دست به دست هم دهند و همکاری کنند تا زمینه و بستر ازدواج آسان فراهم شود و جوانان بتوانند به دور از تجملات تشکیل خانواده دهند.

قرائت خطبه عقد توسط حجت الاسلام روح الله کریم آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نرماشیر، سخنرانی، پخش نوا‌های اسلامی و اجرای مولودی از جمله بخش‌های این جشن باشکوه بود، همچنین از طرف مسئولین برگزاری به هر زوج جهیزیه اهدا گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار