معرفی سرپرستان خانوار برای دریافت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن در اردبیل

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: متقاضیان برای دریافت ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

ظاهر وطن‌خواه اظهار کرد: با شناسایی مددجویان و سرپرستان زن و مرد اجاره نشین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان، معرفی آن‌ها به بانک‌های عامل انجام شده تا نسبت به دریافت وام ودیعه مسکن اقدام شود.

او افزود: پنج بانک عامل قرار است این تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان به متقاضیان واجد شرایط معرفی شده در این شهرستان پرداخت کنند تا مشکلی از بابت تامین سرپناه نیازمندان نداشته باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد در ادامه بیان کرد: در ایام عید قربان تا غدیرخم، کمیته امداد شهرستان پارس آباد توزیع بیش از ۱۵۰ کیلوگرم گوشت مرغ و یک تن گوشت قرمز را در بین مددجویان کمیته امداد انجام داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها اعزام دانش آموزان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس بود که در روز‌های گذشته ۹ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این شهرستان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وطن‌خواه خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری اردو‌های زیارتی، فرهنگی، تربیتی و سیاحتی؛ در هفت حوزه برای دانش آموزان تحت حمایت این شهرستان برنامه‌های متنوعی در فصل تابستان تدارک دیده شده تا اوقات فراغت خود را مثبت و مناسب سپری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.