مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه برای استقبال از مسافران تابستانی خبر داد.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از هماهنگی‌های انجام شده با سازمان‌های مختلف و جایگاهداران منطقه ساری خبر داد و گفت: تلاش می‌شود خدمات مطلوبی در فصل تابستان به مردم استان و مسافران ارائه شود تا سفر خوشی در این استان تجربه کنند.

او با بیان این که جمعیت مازندران در تعطیلات تابستانی ۱۴۰۲ چند برابر افزایش می‌یابد، افزود: برای آمادگی بیشتر، گروه‌هایی با هدف کنترل و نظارت بر خدمات جایگاه‌های سوخت به ویژه در نقاط ورودی استان مانند محور هراز، سوادکوه، ورودی بهشهر و کیاسر در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بازرسی و کنترل جایگاه‌ها در این مدت به طور مستمر انجام می‌شود.

او درباره جایگاه‌های عرضه سوخت موجود این منطقه، افزود: به طور کلی ۱۳۹ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۹۱ باب جایگاه سی ان جی در منطقه ساری فعالیت می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تعداد جایگاه‌های فرآورده مایع و سی ان جی را ۲۲۷ باب شمرد و گفت: شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران و ۳۳۲۷۱۵۳۲ شماره تلفن پیام گیر منطقه ساری و تلفن ۳۳۲۷۰۱۳۸ کشیک منطقه آماده پاسخگویی به نقطه نظرات و شکایت میهمانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.