همزمان با سالروز میلاد امام کاظم (ع)، شهر مشهد غرق در جشن و سرور است.

حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در این روز فرخنده غرق در نور و شادی است و زائران و مجاوران از مناطق مختلف شهر و کشور خود را به بارگاه منور رضوی رسانده‌اند تا میلاد پدر بزرگوار ثامن الحجج (ع) را به ساحت مقدس آن حضرت تبریک گفته و از برنامه های شادمانه این روز بهره گیرند.

به همین مناسبت حرم مطهر رضوی به صورت باشکوه آذین بندی و چراغانی شده و برنامه‌های متنوعی از جمله مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و همچنین سخنرانی‌های مذهبی درخصوص فضائل و ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی دراین مکان مقدس درحال اجراست.

ویژه برنامه جشن سالروز میلاد امام کاظم(ع) قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود. و در ادامه عاشقان مولا امیرالمومنین علی(ع) از دکلمه خوانی، اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و ملودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) بهره مند خواهند شد. شد.

مراسم جشن شام میلاد امام کاظم(ع) امشب در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود. در این مراسم آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهد کرد.

قرائت زیارت امین الله با نوای جعفر ملائکه و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) جعفر ماهرخسار و رضا قانع از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

شب گذشته نیز به مناسبت میلاد امام کاظم (ع)، باب الحوائج نقاره‌های حرم مطهر رضوی نواخته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.